လူလႈပ္႐ွားမႈျဖင့္ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္မည့္ ဂိမ္းနည္းပညာ မိုက္ခ႐ိုေဆာ့ဖ္ဖန္တီး

Posted: June 11, 2009 in News
Tags: ,

natal

ဂိမ္းခလုတ္မလိုဘဲ လူ၏ခႏၶာကိုယ္လႈပ္ရႇားမႈမ်ားျဖင့္ ကစားႏုိင္မည့္ ဗီဒီယိုဂိမ္းနည္းပညာတစ္ရပ္ကို မိုက္ခ႐ိုေဆာ့ဖ္ကုမၸဏီက ထုတ္ေဖာ္ျပသခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

X Box 360 ဂိမ္းစက္မ်ား ထုတ္လုပ္သည့္မိုက္ခ႐ိုေဆာ့ဖ္သည္ ကင္မရာ၊အသံႏႇင့္ မ်က္ႏႇာအသိအမႇတ္ျပဳနည္းစနစ္မ်ား ေပါင္းစပ္ထားသည့္ ေဆာ့ဖ္၀ဲလ္ျဖင့္ လူႏႇင့္လူ႔လႈပ္ရႇားမႈမ်ားကို အသိအမႇတ္ျပဳႏုိင္ေသာ Natal ဟု အမည္ေပးထားေသာစနစ္မူၾကမ္းကို ထုတ္ေဖာ္ျပသခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

”ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ထဲက ဂိမ္းကစားသူဟာ စိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္ျဖစ္သြားၿပီး ဒီအထဲကိုေရာက္သြားသလိုပါပဲ။ မိုက္ခ႐ိုေဆာ့ဖ္ဟာ ဘီးကို ျပန္ထြင္ႏိုင္ခဲ့တာမ်ဳိး မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါက ဘာဘီးမႇမလိုေတာ့ဘူးဆိုတဲ့အရာမ်ဳိးကို ထြင္ႏိုင္ခဲ့တာပါ”ဟု နာမည္ေက်ာ္႐ုပ္ရႇင္ဒါ႐ိုက္တာစတီဖင္စပီးဘာ့ဂ်္က ယင္းဂိမ္းကိုစမ္းသပ္ၾကည့္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

Natal ဂိမ္းတြင္ လူမ်ားသည္ ကားေမာင္းမည္ဆိုပါက လက္လႈပ္ရႇားမႈသက္သက္ျဖင့္ ေမာင္းႏႇင္ရမည္ျဖစ္ၿပီး ေဘာလံုးကန္၊ လက္ေ၀ႇ႕ထိုးစသည့္ အားကစားနညး္မ်ားကိုလည္း ယင္းသို႔ကစားႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။

စနစ္တြင္ပါရႇိေသာ မ်က္ႏႇာႏႇင့္အသံဖတ္စနစ္က မည္သူကစားေနသည္ကုိ မႇတ္သားေပးမည္ ျဖစ္သည္။ XBox ဂိမ္းစက္ျဖင့္တြဲကစားပါက ႏႈတ္မိန္႕ေပးျခင္းႏႇင့္ ကစားစူျခင္း အြန္လိုင္းသံုးဆက္သြယ္ျခင္းမ်ဳိးကိုပါ လုပ္ႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။

Natal ကို ထုတ္လုပ္မည့္ရက္စြဲအတိအက်ကိုမူ မထုတ္ျပန္ေသးေပ။

Chop from WeekEleven News

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s